Tuesday 27 July 2010

cuba untuk melupakan dia


Aku sayang dia sgt2, aku rindu dia sgt2 walaupun tak pernah bersua.
kini aku terpaksa melupakan dirinya yang padahal baginya mudah untuk melupakan diriku.
entah mengapa Allah mencipta Cinta sehingga menjadi habat yang bisa membuat mangsanya
tidak lena tidur dek kerana teringatkan cintanya. Satu perkara yang aku tak suka tentang dia,
hanyalah satu iaitu diet, dia selalu jarang makan dan effectnya selalu sakit kepala dan sakit perut.
Aku berharap sangat orang mencintai dirinya mengetahui tentang hal ini dan mengambil berat
tentang dirinya.

Kadang2 terlepas gak ayat2 cinta, then dia selalu send a question (Ha? ahak?)
yang membuatkan aku kelu dan kaku. ahak kelakarkan tp apa ley wat baru kini tahu.
then yg aku pulak, ("lupakan jelah") kah kah aku pun tahu yang dia masih mencintai orang itu berdasarkan lagu2nya dan bait2 sketsa posted yer. Aku berasa untung sangat andai dia memilih aku namun ia tidak.


5 PERKARA YANG AKU SUKA TENTANG DIA!
  • Dia penyayang, degil.
  • nakal.
  • Dia wat aku sewel.
  • bila dia text sms "lorh n xmoh".
  • ketawa dia.
  • Dia pandai korek rahsia.
  • menghargai setiap perkara yang ia miliki.
  • perangai dia.
  • bila dia ketawa, hatiku sgt2 gembira.
tapi bila dia merajuk, aku rasa aku bullshit! sgt sgt

4 PERKARA PERLU PENCINTA DIA TAHU!
  • Dia tak suka kita cakap ttg org yg dia xsuka
  • Dia suka warna hitam, merah, putih dan ada agy
  • Dia suka baca novel twilight n harry potter dan ada agy
  • Dia suka aiskrim!
  • Jangan perli dia sgt2 nanti dia merajuk!
  • Dia suka baju lengan pendek! pelik kan dia nie hak hak
  • Jangan hadiahkan dia bear sbb dia x suka.
  • menu order utk dia mcm org lain gk, nasi ayam n sometime teh o ais itulah dia.
  • Dia adakala suka makan serbuk milo. emm nanty tgur majuk lak.
  • Kalau dia kata Iya mmg iya lah jangan ckp tak. haha


No comments:

Post a Comment