Tuesday 27 July 2010

Thank Fakhrul Irfan Arrifin


Thank You so Much Irfan.
Thank Fakhrul Irfan! sbb belanja aku makan tadi huhu
pastu belanja tgk wayang cite predator,
walawei banyak kejutan mampois kalau yg tgk itu ada heart attack.
Thank lah sbb sanggup tunggu smpai waktu berbuka puasa!
Thank sgt sgt :D tp still rasa bersalah. Thank a lots fan and
Alhamdulilah I already pay my nazar! rasa lega sgt sgt. :D

KISAH PUASA

ada story skit ttg 3 berpuasa ini, pada hari pertama it's really okay
tapi masuk 2nd day alamak lain jadi yer. Pada 2nd day ini family dan aku g UPM sbb
ada pertandingan memancing, so nak jadi ceritanya ada lah jiran sebelah umah aku ini
belanja minum oren, so dia beli lah 3, satu utk dia, satu itu utk cousin aku dan satu agy itu
Aku, so dengan seleranya aku minum so it still agy, amboi menghanjeng kat situ pulak itu,
dok ketawa dok snap snap picture skali nmpak pakcik jual aiskrim so aku beli lah yg
RM 1.00 yer, so dengan sedap aku menyantap, tapi waktu ini aku pelik nape cousin aku ketawa.

Then aku tanya lah nape ketawa, She still laughing like wanna a get asma,
the slowly she told me that I'm eat during a fasting, dgn xsemena2
I wanna to throw that ice-cream tp dek sbb xnk membazir
I just given to my neighbor (hers son), I will like a bersalah gile vavi,
then I remember that xpew which another meaning that my puasa still going on.

Actually that is Present from Allah s.w.taala to me huhuhu! then I got another present,
huk2x iaitu belanja! Irfan belanja kui kui but the kelakar thing,
aku merayau tgh malam bute pada tiap malam yg esok ye aku berpuasa.
adeii hancuss kah kah..

p/s:- pengajaran, jgn banyakkan berckp! bykkan selawat dan berzikrullah

No comments:

Post a Comment