Monday 17 May 2010

16 & 17 May 2010

mood: jalan-jalan suka suki~

.:: Aku beli Selipar Croc "Si Buaya Darat", huhuhu ::.

Al-kisah makin menarik bila malam 16 hrbln itu kami pergi lagi ke Putrajaya, kali ini pergil awal sedikit. Kali ini aku beli button pulak, satu button RM 3.00, jadi aku beli lah dua button ini bermakna kesemuanya RM 6.00. Walau apa pun malam itu agak romantik katanya pasal malam hujan turun renyai-renyai. Kami banyak keluarkan duit untuk beli air jee. Last kali kami pergi kat part Jom Heboh! Jadi dalam masa yg sama itu kami mengusha2 leh, tiba2 aku terdengar bunyi-bunyian yang berbentukkan entiti rupa2 ye rumah hantu, apa lagi aku dgn cousin aku masuk leh. Pada awal yer ingatkan free rupanya berbayar! hampeh xpewlah experience punya pasal, masuk jugaklah. Oklah RM 2.00, mula2 cuwak gk akhir yee hampeh jee pasal xdew hantu pun. Agak yer dia dh penat kot sebab aku tgk dia tgh duduk kat tepi itu. hampeh jee. Berakhir kembara dalam tempat itu penuh dengan hampeh! mmg berakhir penuh dengan misteri. Kami sampai rumah dalam pukul 11.00 malam mcm itu laah.


mood: sambil menyelam minum air~

Hari ini aku xg masuk class linux sbb aku ada hal, dalm pkol 1.00 tgh hari itu, aku car wash, yuhuuu panas terik mmg kejap jee dh leh kering. Dalam pkol 6.00 ptg aku dan cousin aku bersiap sbb aku nak g hantar dia balik umah dia kat sepang! Sebelum itu, kami dh plan nak g main bowling dulu lepas itu baru hantar dia balik. Akhirnya plan kami menjadi Yahoo! best gilak. Aku menang agy haha, suka yee aku. Strike Sekali jee. Kami main bowling xsampai satu jam! express gila haha!. Lepas jee habis game itu, kami g jusco kejap sbb cousin aku try garment katanya, walhal captca picture jee hahaha. Dalam waktu yang sama aku usha2 gk! waa best yee aku terjumpa garment yang mmg best lah. Jadi aku dh tekad nak beli baju itu, dengan automatik yee terpaksalah aku menyimpan money. Sweater Idaman ku, here I will come. Insya Allah. Lepas usha2 dan snap2, aku hantar diorg balik. Akhirnya The End.

p/s: nanti aku edit balik utk letak gmbar yee!
To: Sorry yee nafisah tadi waktu awk called lampu traffic light itu dh hijau!

No comments:

Post a Comment