Sunday 16 May 2010

overnight katanya!


entri terbaru!

Tadi kami ingat nk bertolak awal nak pergi i-city, tp tiba2 dpt berita tergempar sehebat taufan katrina, berita yang memberitahu bahawa cousin aku accident kena langgar dgn lori (what?), apa boleh wat kesian! anyways aku nk bgtew skit kat pemandu lori ini supaya memandulah secara cermat ok!. Jadi kami sekeluarga pergilah SMC Shah Alam, lepas jee melawat dia aku dengan yg lain terus bertolak g i-city, dan akhirnya kami sampai kat sana. wa mmg cantik sekali walaupun ini merupakan kali ke-2, tp cinta betul aku bila mencari parking lepas itu aku xfhmlah style car park dia.

Alhamdulilah, dpt gak lah kami parking tp tingkat 3a. mcm 2 lah aku dengan diorg beli kat situ sbb kat situ ada bazaar jadi best gk lah kan. sampai jee sana terus snap snap wah mengalahkan org ada lenz superior yee lak. lepas jee kiteorg g jalan2 akhirnya kami sepakat untuk balik sahaja lah. Seblum kiteorg nak balik "nak g putrajaya" saya ada beli MAn Utd cute banner! (walaupun Man Utd kalah tp aku ttp menyokongnnya! jgn belagklah), harga dia RM 10.00, oklah bagi aku ok lah.

pastu kiteorg trus g kat putrajaya dan masing masing taksima bila baru mendapat tahu mengenai event yg diaorg adakan. Jadi kat putrajaya tadi aku sempat snap dgn ular albino, quick oklah tp kena byrlah. Harga membayaran utk pakai own camera RM 5.00, tp klo ko xde camera pon xpe sbb diorg ada tp kena byr RM 10.00 tp oklh bagi aku. Lepas itu, aku ter-usha2 lah perfume akhirnya sebelum aku balik itu aku bali gklah perfume jenama tommy, Lepas jee balik drpd tmpt anjuran oleh diorg2 itu. Kiteorg g masjid jap, rupanya kat masjid gk ada event waa~ best yee. mmg best. Lepas jee g kat masjid itu kiteorg g wetland lak, saje jalan2 tp dlm kereta jee lah. lepas jee g keliling wetland itu kiteorg balik leh. Sampai rumah pukul 1 pagi. Kire Overnight lee!

^ atas nie leh aku g beli tadi! anyways ini dikire asset leh.

^.^ diorg leh yg g dgn aku tadi! v

No comments:

Post a Comment