Friday 23 April 2010

ex-husband yang bengong

Aku baru jee tgk program Mahkamah Syariah berseries dekat Astro ini, dalam byk2 kes yang aku tgk hanya satu kes jee yang wat aku tetarik utk didengar dan sampai aku rasa mcm nak tetak smpai mati je si pihak lelaki yang memohon tuntutan harta kepada bekas isteri.

Si isteri itu sudahlah kena angin ahmar (kire paralyzes), smapi hati si suami minta harta kepada si suami, apa punya lelaki lah kalau aku tgk pun dah kesan, sah lah itu si bekas suami itu dah xde perasaan, dan ada hati menuntut harta dan rumah milik ibu kandung si isteri, ada akal ke tidak? manusia jenis apa laa klo org white ckp "what kind human being he is?" <<>

Kes ini masih dalam membicaraan, klo aku jd hakim itu aku dh hukum sula jee (walaupun xmunasabah dgn undang2 syarie hahaha geram punya pasal)

p/s: jantan xguna xleh ke pikir pasal si bekas isteri dia?
dia ini slh satu punca yg perempuan ingt lelaki xguna

No comments:

Post a Comment