Thursday 22 April 2010

Cheers Happy Hooray

AKHIRNYA BERJAYA

22 APRIL 2010, Tarikh yg xdak akan aku lupa pasal hari ini aku telah berjaya menjalani ujian pemanduan bagi kereta dengan motor, alhamdulilah syukur kepada Allah s.w.taala tanpa izinNya pasti aku xdpt lulus, dan aku xlupa atas doa dan restu oleh ummi dgn ayah aku yg tak lengkang berdoa untuk kebaikan aku. Aku xlupa wat miss nana thank for your wish, dan buat kawan2 dan pembaca terima kasih sbb mendoakan kejayaan ini, tanpa doa anda mungkin sy x berjaya.

FAKTA PENTING

No. giliran untuk ujian motor: 14
markah: 19/20

No. giliran untuk ujian kereta: 35
markah: 18/20
Aku merupakan calon ke-2 menjalani ujian utk motorsikal, mmg sgt2 cuwak smpai rasa gemuruh lah tp alhamdulilah aku berjaya, seronok hati aku sbb xsia sia aku belajar selama ini. Lepas itu buat ujian kereta utk bahagian 1, first skali kena wat bukit, second kena wat parking dan yg akhir sekali kena wat 3 pointer. Alhamdulilah berjaya, tp tang yg bukit itu hampir2 jee sbb gear xmasuk, aku xfhm kenapa gear xmasuk padahal dah sure waktu itu gear dh masuk, tp aku tekan berek trus aku angkat hand brek and then aku pastikan sekali lagi masuk gear 1 baru aku jalan.. huhu berdebar2 waktu.

Dalam kol 2 ptg lepas tester lunch, barulah start balik kire yer aku ini 2nd session lah penat gak menunggu tp berdoa jee waktu maklom lah gementar~ mmg jujur aku ckp mmg aku gementar. Smpai jee turn aku perrgh mmg makin terasa lah akan gemuruh yee tp buat2 okay lah, cuwak gak aku waktu takut2 gagal tp Alhamdulilah lulus akhirnya. Apagy smpai jee suka aku, mmg seronok smpai beronok hahaha. okaylah smpai sini jeelah see u (~.~)

p/s: nanti klo ada masa aku bg korg
tip lulus ujian pemanduan yee, mana tew berguna nanti!

coming soon, jgn lupa check yee~
be my follower klo aku terlupa korg igtkan.

No comments:

Post a Comment