Monday 29 November 2010

2 Cerita dalam Sehari

Alhamdulilah, akhirnya apa yang dirancang telah pun membawakan hasilkan sehingga kami dapat menonton 2 buah filem dalam satu hari. hehe agak lama juga lah dah x ke wayang. Jadi pada hari itu yakni hari khamis bersamaan 25 haribulan November 2010, kami telah menonton 2 filem yang kedua-keduanya bagi kami adalah best, terutama sekali cerita Ngankung dan ikuti cerita Harry Potter. Aku bagi view skit lah pasal 2 cerita ini.



Ngankung, merupakan sebuah filem melayu yang menceritakan tiga orang sahabat yang suka pergi Ngankung (minta no ekor), di tempat-tempat yang mistik ekoran ingin menang. Namun, pada suatu malam mereka bertiga telah berjumpa dengan seorang bomoh yang handal dan sehingga boleh berkomunikasi dengan makhluk ghaib sekaligus meminta apa yang dihajati oleh anak buahnya (si peminta no. ekor) itu, Walau bagaimanapun akibat terlalu ghairah mereka terlupa untuk mendengar nasihat yang ingin diberi oleh tok dukun tersebut sehingga kawannya Azim yakni Tasnim dihantui mahluk perempuan yang wajah hodoh, namun sempoi. Ia tidak terhenti disitu sahaja, Sejak Azim bertemu seorang dukun yang dianggap sakti, Azim juga turut di hantui makhluk lelaki yang berwajah hodoh yang dianggap sebagai kadam yang di ikat pada selendar merah yang sering dianggap tuah bagi Azim, ekoran beliau telah berjaya memenangi 1st prize.  

untuk mengetahui cerita selanjutnya... sila tekan kebawah!





ang pa p lah tengok wayang yang berdekatan dengan ang pa yer..!!


HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS: PART 1, The final chapter of the "Harry Potter" film series begins as Harry, Ron and Hermione leave Hogwarts behind and set out to find and destroy the Horcruxes -- the secret to Voldemort's power and immortality.



Cerita Harry Potter, kali ini more too action tp ada agak nanti bab-bab sedih dan kelakar, yang pastinya untuk merasakan ilusi di alam magis, sila hadirkan diri anda di alam mereka di cinema berhampiran anda.

No comments:

Post a Comment