Friday 22 October 2010

May Allah Bless You ♥


Semoga dia selamat pergi ke destinasi yang dia tuju dan semoga ia selamat pulang kembali ke rumahnya. Ya Allah, keatas dirimu segala keputusan, oleh itu ya Allah maka diriku ini memohon ampun atas dosa-dosaku baik yang kecil mahupun yang besar, baik yang ku sedari mahupun tidak ku sedari, maka ke atas itu jua ya Allah ampun kan jua dosa-dosa ummi dan ayah ku serta berkatikanlah keatas diri mereka oleh rahmatMu, Ya Allah, Tuhan yang Maha Satu dan tiada sekutu bagi diriMu.



Wahai Allah, yakni Tuhanku yang Satu Ampunilah jua dosa-dosa orang yang ku cintai dan ku sayangi itu ya Allah, dan berikan rahmat belas kasihMu keatas dirinya jua dan keluarganya. Ya Allah selamatkan lah perjalanannya pergi dan baliknya, jauhkan lah baginya segala keburukan yakni malapetaka, serta sebarang kemalangan dan segala perkara-perkara yang buruk ketika perginya dan pulangnya dia dari destinasinya itu ya Allah.

Ya Allah, hanya engkau yang aku sembah dan hanya kepadaMu aku memohon pertolongan, maka hanya kepadaMu sehaja diri ini bergantung diri. Ya Allah, berkatilah kami semua yakni orang-orang beriman kepadaMu yakni Islam dan ampunkan dosa-dosa kami ya Allah. Wahai Ar Rahmannir Rahim, perkenankan lah doa ku ini serta ampunkan dosa-dosa kami yakni orang Islam semua, baik yang hidup mahupun sudah kembali kepadaMu. Amin Ya Rabbal Al Amin, Istajib Doa Ana Ya Allah.



I'm really miss you, the person that I thought were!


No comments:

Post a Comment