Monday 9 August 2010

Cuba dan terus mencuba

Try to find out a backup money and try to forget my miss you

Alhamdulilah, I got a job right now at Pizza Hut IOI Mall.
=) Thank to my beloved friend (Rian Fadliey) for temankan me tadi!!
sekurang2 ada lah perkerjaan kan even just keje kat Pizza Hut.

Lagipun aku nak melupakan someone sgt2 so aku ada baca kan blog someone
yg dia kata, klo nak lupakan somebody kita kena wat busy2 so aku cuba wat busy2
dgn cuba meng-apply 2 keje, so maybe aku ley lupa kowt

xP tadi aku ley contact lens biasa yg ada power mak aii susah yew sbb dia soft sgt
so mmg harder gila lah nak pakai contact lense itu. hahaha

emm aku penat sgt asyik ingatkan org yg xsuka kan kita, so aku cuba
untuk lupakan dia. sesak nafas sgt bila teringat semua benda nie. ='(

semoga dia berbahagialah

No comments:

Post a Comment