Wednesday 16 June 2010

empty heart

sejak aku kenal seseorang ini, dia selalu sedarkan aku perkara yang aku sendiri x pernah sedar. Perkara yang dahulu aku xambil pusing tp sekarang aku dah ambil peduli ttg nya, xperlu lah aku hebah kan di sini, cukuplah dengan itu sahaja.

aku sedih dan terus terang adakalanya aku menangis bila mendengar cerita tentang dirinya, entahlah adakalanya orang yang kita sayang tidak mengetahui yg kita sayang sangat dengan dia. Setiap malam dia tak tidur, katanya hati dia tak tenteram, Ya Allah, kenapa lah cinta beliau tak pernah fikir pertapa sayangnya dia sampai tidak dapat tidur dik sebabkan memikirkan kekasih dia.

beruntung sungguh dia tapi bodohnya dia sebab meninggalkan orang yang sayang sangat kat dia. Aku tahu airmata dia selalu menemani dia tapi kerna egois dia, si dia tidak mengaku yang dia masih menyayangi si dia. = (


p/s: jangan buat orang lain menangis! =D

No comments:

Post a Comment