Monday 12 April 2010

Jiwa Kacau

JIWA KACAU
adalah sebuah Telefilem

Tadi aku tgk cerita drama jiwa kacau, perrgh no bad mcm nie laa drama malaysia baru menarik untuk dipersembahkan. drama / telefilem yang menarik dan hebat. Tahniah saya ucapkan kepada semua pelakon-pelakon yang berlakon dalam telefilem ini dan dibelakang tabir telefilem ini. Anda telah berjaya mencipta sebuah telefilem yang menarik untuk ditonton.

p/s: aku sedar xmestinya org yg kita kenal hidup dia gelap dan penuh dengan xeloklah yang sehingga tak elok untuk di contohi tp bila Allah s.w.taala kehendak dia mati dalam keadaan husnul khatimah,
dia tetap akan mati dalam husnul khatimah dan org yg kita dia itu baik belum tentu dia akan mati dalam husnul khatimah sbb luaran tidak menentukan dalaman. Allahu Rabbi yang Maha Tahu.

kesan telefilem: insaf aku tgk cerita ini, maka terimalah mereka seadanya!, klo susah korg nak terima cukuplah dengan tidak mengeji mereka, sbb mereka ingin berubah. Adakalanya masyarakatlah faktor utama mereka tidak bisa berubah dan masyarkatlah punca utama mereka kembali ke jalan gelap. BERSAMA KITA BANTU MEREKA JAUH DARI DADAH!

JAUHILAH DADAH KERANA DADAH MUSUH UTAMA
Dadah itu xkeji yg keji org yg membina formula itu, hancurkan dadah binakanlah ukhuwah fillah

BAGUS! MAWI WORLD ENTERTAINMENT

Trailer: Telefilem Jiwa Kacau

No comments:

Post a Comment