Wednesday 24 March 2010

Quiz Kenali Diri On Facebook

Dalam aku menjelajah ke seluruh pelusuk facebook ini, tibe2 aku nmpk lah quiz nie kat profile baiti jadi aku pun tergeraklah hati ini g mengube walaupun aku tew skbykan yer quizkn facebook ini meraban jer! dengan jiwa yg xkisah itu aku pun mencuba lah dan inilah hasil yer. it quick okaylah dia punya result. kiranya 95% correct!.

Dear Muhammad Aqmal Johari, di bawah ini adalah hasil Test Kepribadian Anda:

Siapa diri sejati Anda: Anda dewasa, wajar, jujur dan memberikan nasihat yang baik. Orang meminta komentar pada semua jenis masalah yang berbeda. Kadang-kadang Anda mungkin menemukan diri sendiri dalam sebuah dilema ketika terjebak dengan masalah, yang hatimu bukan kepala Anda perlu untuk diselesaikan.

Pandangan Anda pada diri sendiri:
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ : Anda cerdas
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ : Jujur
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ : Manis
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ : Anda ramah pada semua orang
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ : Tidak suka konflik
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ : Karena kau begitu riang
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ : Ingin bicara dengan Anda

Jenis pacar yang Anda cari:
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ : Kau suka serius
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ : Cerdas
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ : Ditentukan orang

Pandangan Anda tentang pendidikan:
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ : Anda ingin belajar keras
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ : Belajar sebanyak mungkin


p/s: 95% adalah fakta

No comments:

Post a Comment