Tuesday 23 March 2010

Don't Screaming on Me =(

Tolongglah~ jangan tengking, aku x suka klo orang tengking dengan aku. Itu dh jdi habit aku dah! tolong lah, klo nak marah itu marah jerlah. Aku mmg xlerh terima klo orang tengking kat aku!, andai klo rasa aku ini silap ckp jerlaa aku ini silap~ tp jgn tengking aku!.

Kalau aku ini maki~ marah lak! tp klo org lain takpe pulak. So Unfair! Klo rase aku ini bangang sgt kew pun jgnlh jerit kan aku~ aku kena jaga telinga aku ini~ takpelah mmg nasib aku jer ari ini! aku mmg xler lupe bila org menjerit kat aku! geram yer!

Okay lah, I've some story tody, actually hari ini serta 3 hari yg seterusnya bdk2x kolej ada tournament yang dianjurkan oleh pihak kolej lah hari ini! kire semalam itu hari permulaan dia lah. semalam itu just indoor jer tp nmpk mcm variety juga lah. Klo x smlm aku nk g main soduku tp xdpt laa sbb dh nk habis waktu pun!


tp itu bknlah tujuan sbnar aku kan~ hari ini aku g kan stadium Rakan Muda Puchong, quick okay jugklah tp kurang sdikit facilities dia~ walau bgaimanapun still can give them thumb up! Aku teringin sgt nk jd ahli rakn muda tp aku xdpt nk join sbb borg dh habis~ sedih jer ~ management diorg itu mcm kurang kurg ajar sikitlh, customer service itu mcm~ ! sikitlh mentg2x bende itu free dia buat yg lain mcm nak layan x layan jer~ apa punya manusia lah! Ckp jerlh dh abis xpayah lah kau bagi tahu kami yg borg itu still ada tp xambik lagi, apa itu? PELIK JER! lepas itu buat dunno jer kan!

Kire ari nie best jugklah, mcm2 ada n mcm gelagat ada! tp dlm byk2 gelagt itu cuma tengking itu jerlah buat aku rase mcm sial ! sgt aku ini. Aku mmg xsuke org jerit kat aku melainkan Parent aku, dn Tuan2 yg ada kat kem itu tp klo kat kem itu sape tengking aku pun aku xlah kisah sbb itu mmg adat dia mcm itu, yg itu aku akan accept tp yg lain mmg aku boleh nk acceptlh mesti kan terasa gk! tahniahlh kat geng mek yer! sbb dpt no.1 Yahoo!

p/s: tolong jgn tengking aku! (siap mintak tolong agy!)

No comments:

Post a Comment