Friday 26 March 2010

Kisah Pihak Tidak Adil

Aku mmg terasa akan ke racist san diorg pihak berwajib, Aku pelik lah kenapa perlu diorg buat mcm itu. Ini bukan yer Liga Bola sepak dunia pon! Al Kisah semalam adalah satu kumpulan ini xcukup org jd diorg ambilah "si S bkn nama" sebenar ini jd player diorg, jd adlh pihak berkuasa yang tidak berpuas hati lalu dia ini di buanglah, kesian, apa boleh tp yg menjadi isu yer skang kenapa waktu si akid main badminton a.k.a bdk lepasan Diploma yg blom pun diploma agy baru jer praktikal di kuarkan tp kenapa semalam ada bdk ~ main bola dan dia juga adalah bdk senior tp beri kebenaran atas sbb dia dh main! dh masukn Goal lah kot mana pergi keadilan yang ditegakkan dulu semalam! hampeh jer kan!

Tolonglah berpegang apa akar penjanjian korg, jangan ingat ini adalah suatu tomahan anggap ini sebgai jalan perubahan korg! jgn lah korg igt ini suatu perhinaan tp anggap sebgai suatu anjakan paradigma! jangan selalu sgt nak ban org jer! ~ hampeh tol

p/s: korang mmg racist klo x knpe smlm dan dulu jadi mcm itukan apa ikut peraturan tp mcm naer dgn smalam! haha, nmpk benor aku ni ban korg sgt kan!
tp aku ttp sygkn TEMPAT AKU BELAJAR!

P/S UTK HARI INI: TETAPKAN RULE KORG DULU! FIRST AID PLEASE UPDATE, MISS M TERLEPAS SBB DIA AMBIK BERAT TAK KIRA SESIAPA PUN! RACIST KE? TIDAK SBB MMG ITU ADA TRUTH

No comments:

Post a Comment