Friday 19 February 2010

Malamku yg Sewel ↓


Cerita Aku di malam hari yg gilew.

Mmg rase mcm gile, baru jap tadi aku g lah uptown kat puchong nie, dgn cousin aku ini sbb dia nak beli wallet kata dia, wallet dia hancus. masa nak balik tadi okay jep, sampai jew kat around the brd puchng perima ada pulak pelesit ini bwk mcm gmbg yg dah xsedrkan diri, mmg s@#l tuk kau.Aku apew agy kasima lah sebentar di atas motor sbaik aku mlatak.. klo x mmg Fcuk tol, bahaya gila diew bawak dia mcm sawan monyet dah, berdiri lak tew.

Aku pown bwk lerh dgn berhemat yew smpai jew kat selekoh nak masuk kmpung sri aman nie, dia adew lek.. ceh bwk jew laju alih2x sebelah aku jew.. xkew mcm nak tunjuk bagos jew, lantak ko lew, dlm diri ku *aleh sini agy ko, lps jew selekoh tue boleh lak dia bwk mcm gmbg lagi, block org belakg dia pikir org mcm dia kew nak hang out jd kutu malam, apew ko #$! kew dh berpasg-psgan.. klo nak aku adew kenalan. g mam lah ko.. nak borak2x, sekali lagi aku ckp kat krg yg mendungng motorsikal nie klo nak bork2x tuew boleh tp kena pada tmpt lh jgn ko pikir ko rasa situ ko nk bawak mcm bpk ko punya tmpt. pikir gak lah penuggang yg lain. aku tew jiwa remaja.. sbb aku pon remaja gak tp pakai otak lah gak..


Leceh menunggu dia, baik aku ptg dia drpd aku menunggu dia smpi lebam baik aku ptg dia, aku potg dia pown aku ikut peraturan memotg yg telh aku belajari semasa aku menuntut utk mendptkn lesen aku ini. bile aku ptg dia, leh lak dia menghanjeng kat aku, sial tol apew ko igt nak poth ko aku kena mintk izin kew, o memptg org lain tadi tue xnak lak ko minta izin dulu. aku mmg gram tol lah bila dia menghanjeng aku, siot tol.. dia mmg nak rase menangan aku nie, jgn main2x dgn nie.. klo hantu aku smpai ko aku taler, aku xmain2x jgn igt aku mcm nie ko nak main2x dgn aku..

pergh agy pecut lah dia kan, pergh rase tercabr kew, konon yew nak kejar aku, kejar arrgh aku, xlak smpai, motor kamcai jew aku nie... tinggal jauh jew kot sian tol, sadis tol mandi bunga lah kawan.. hahahaha makn ko asap aku... apew rase sedap kew ada rasa manis kew atau pahit kew hahaha. g mam lah ko.. menyusahkan hidop aku jew.. ko buat mlm aku mcm celake lah..


Pada yg rsa dia mat rempit yg sejati berjiwa kering, sudah lah aku rasa xada faedah yer bwk laju2x tue, sia-sia jew, korg jgn pikir ko bwk mcm tue org hormat ko, itu semua bkn lah kwn itu nama yer menghina, klo mati igt ko pahlwan kew. sia-sia jew silap2x myt ko diorg wat dek jew. mati katak jewp kot. Aku baru jew rase tadi.. mmg jiwa nak melyg kot. xpsl2x bwk laju thp gabn, xpulak aku rase bwk laju sbb aku rase mcm bwk 40 atau 45 jewp hahaha. tp tujuan aku ptg dia pasl aku nak balik cepat, nak tgk movie kat channel HBO.

>dah lah kwn, klo ko nak org lain hormat ko, ko bwk berhemat lah, baru ko lain hormat kow. nie bwk mcm sial dan aku juga trun mmbwk smcm sial gak, sh waktu selekoh tue adew gak org maki aku tue, tp waktu selekoh tue xlak org kat situ... klo krg maki aku, korg silp lah baik korg maki bdk yg aku ptg tue. lps jewp aku press minyak tertinggal depa di blkg aku, sian tol lah mkn asp, apew agy aku tunjuk arrgh L (mean losers), lps tue kembali lah membawa secara berhemah kembali. beristigfar gak aku. rase takut tue adew gak kan buat mati tadi apa aku dpt, phala sebutir pasir jewp. lg satu wat kena saman eergh mmg ter sia2x jewp tadi.

p/s: emm silap aku gak tadi, emo sgt bila dia menghanjeng kat aku, patut yer aku take a easy jewlah, yg nak sial diorg bkn aku. n sorry for above 18 years old word okay.

Warning!: jgn korg ikut word2x nie xelok lah & Katakan perlu untuk bersabar.

negative:
xelok berlumba, race dan bwk laju (!.!)

positive yer:
ko makan asap motor atok aku hahaha (^.~)

No comments:

Post a Comment