Wednesday 4 November 2009

rindu, menci, sayang, sanggup, cinta

Yesterday's, Dia Smile to me, O my Allah
smile dia can make me melt and shy laa
but just one thing only, dia dah berpunya.

Bila Kamu mengintai seseorang, kamu pasti punya satu matlamat, dan matlamat kamu adalah kebahagian. kamu sanggup diri dikorbankan, asalkan kebahagian di nikmati si dicinta. cinta itukan kuat, bisa buat amarah menjadi ramah, bisa membuat duka menjadi suka dan membuka benci menjadi suka. mungkin kerna itu aku tidak kecewa untuk itu, kerna yang ku harapkan dia bahagia dgn kekasih dia. itu sahaja yang ku mau kan. Aku harap org yang dia cintai itu akan mengubah diri yang ada sedikit not good habit kepada good habit, aku tgk pon skang ada sedikit perubahan. Aku harap yg habit satu ini dia akan singkirkan dalam kamus hidupnya. Bila kamu mengintai seseorang, pasti kamu cuba mengendali dirinya dengan lebih mendalam, mungkin tidak merapatinya, namun tahu bagaimana ingin mengenalinya. manusia di beri cinta. Cinta ada aura yang membawa memberi tahu cara mengenali si cinta.
Cinta tidak semesti dilamar dgn ungkapan, kerna cinta juga bisa di lamar mengunakan isyarat hati mahupun bahasa badan. Mungkin saya tidak dapat mengintai dan menyayangi dirinya seperti mana kekasihnya mencintai dirinya, namun tahukah anda setiap seorang manusia itu, akan dicintai 22 orang dengan cara yang berbeza dan sebab yang berbeza. walaupun dia mungkin tidak menyedari akan hal ini, namun yang pasti saya termasuk di dalam angka 22 orang itu.
Hope both of you happy and May Allah blessing you
notes, p/u:
kepada kekasih dia, please take care dia elok-elok, and please change dia arrgh, kerna dia perlu sedikit sokongan diri anda..

No comments:

Post a Comment