Wednesday 18 November 2009

"cuwak" ^ . ^ Mistral


Kemarin, saya tunggu kat kaunter pertanyaan kpi itu saja nak tgk dia, selepas jew beberapa minute bus pon sampai. pada awalnya aku ingat dia xdtg ke kolej sbb dia xkuar2x lagi, rupanyer lepas jew beberape org perempuan kuar drpf bus itu baru lerh nampak my dior (Dia), Perrgh You are so great dear, then sy tgk dia dgn pacar dia berpisah mcm kenal satu sama lain pulak, padahal cinta dia dah tunggu lama kat luar bus to tiba 2 pulak diorg mcm xkenal satu sama lain. maka diorg ikut haluan mereka sendiri.

Saya apa lagi cuwak lah semacam padal lak diorg mcm niekan, takutlah diorg bergaduh kew sebab aku ker, apa ker, (adoii aii, mcmner aku nie spesial lak kan hahaha, waktu itu aku rasa bersalah, aku berdoa lah kag smoga diorg ok balik.)

Dalam waktu tenghari itu, aku terserempak dia kat depan receptionist dengan pacar dia lah, waktu aku gembira sebab mereka tengok mcm okay daripada pagi tadi. Alhamdulilah but timbul pulak rasa jealous kat dia (setan-setan memang kau ahli neraka) tapi tak apalah mungkin ini semua hikmah Allah, mungkin kau aku couple dengan dia, aku tak mampu memberi kebahagiaan kepada dia, jesteru itu, Allah memberi aku cinta padanya dengan cinta yang mistik cinta tepuk sebelah tangan. Namun begitu cintaku yang utama adalah Cintaku PadaNya (Allah). Sayang Allah sangat-sangat, muah.

Tapikan, bila aku nampak dia dengan pacar dia, dia seolah-olah buat aku rasa jealous tau dengan menghubungan mereka berdua. Aku dah sememang yer jealous dengan dia and then dia pulak seolah-olah menperjealouskan lagi. sampai aku terluar kata-kata "menyampah aku tgk" O My Allah, sebaik xdgr kot sebab waktu itu, dia kat dalam bilik pelajar untuk rehat, lagipon waktu ada minum kopi bersama Finance. Ya Allah, malu yer aku terckp mcm tue.

Never mind lah, yang penting dia bahagia ^.^, hope both of berkekalan.