Friday 2 October 2009

Nice Shoot Pino

Who is the Pino?,
I'm also dunno about him actually but i'm totally kagum dengan photo2x yang diambil oleh dia. Actually, dia ini kawan kepada kawan aku iaitu Fajiji. Macam mana aku boleh kenal lak? Aku kenal dia pun sebab dia ada myspace jew, aku add dia melalui fajiji(kawanku), actually secara jujur pon aku add dia pon sebab aku nak tgk hasil karyanya sahaja maklumlah bagi aku ia meruapakan satu ilmu bagi aku untuk shoot gambar dan dia ini kira kawan myspace aku jugaklah tapi aku rasa aku xpernah pon comment-comment ker apa ker (teruk betol aku ini). Photo-photo yang diambil oleh dia ternyata ada sedikit sentuhan magis mungkin pada ayat aku ada sedikit berunsur hyperbola dan sedikit bahasa "pancing", tapi itu bukanlah isi tersirat mahupun tersurat aku namun ia ada benar belaka, gambar yang di ambil oleh beliau ternyata ada sedikit sentuhan magis oleh beliau. No Worderlah kalau dia selalu mendapat tempahan photographer oleh pempelai dan sebahagian artis. Saya berharap suatu hari nanti saya juga dapat menghasilkan shoot gambar yang cantik. I'm just the ameatur only


Good Job, Bro!!

Tahniah saya ucapkan :D
Semoga Kejayaan yang anda inginkan, bakal berhasil

No comments:

Post a Comment