Sunday 16 August 2009

Shopping Lagi


たのしい
Tanoshii (Seronok)

Yeah!!
Seronok yer sebab dapat pergi shopping
syok gile (^.^), lagi pon IOI Mall tengah wat SALE
apa lagi rambang matalah aku hihihihi
aku ada gak belikan untuk Walid (Ayah) baju keje dia dan baju T-shirt dia
dan aku pun belikan Beg untuk Ummi (Mak) aku. Hahaha yang kelakar yer
diorang pelik macam mana aku dapat duit
aku pon cakap arr "That is a Secret"

Anyway yang kelakar yer, hari ini diorang semua tengok aku
sebab aku pakai MASK, apa daa aku nak jaga kesihatan
itu pun pelik ker??? apa pun mmg malu lah waktu itu (^.^")
padahal ada gak orang lain pakai mask, xdewlak diorg tengok
aleh aleh diorang perihatikan aku ini pulak.
I'm Negative HIV and H1N1
merenglah diaorang -diorang ini.
Apa apa pun aku seronok sebab dapat gak pegi shopping
Hope dapat pegi lagi Shopping (^.^)

No comments:

Post a Comment