Tuesday 18 August 2009

Hari Pertama Berkerja

BEST + FUN + TIRED + LEARN SOMETHING

Hari ini aku start keje pukul 12.30 tgh hari (AFTERNOON) sampai jer kat SURIA KLCC ituaku pun terus pergi naik second floor jumpa akak Ucu untuk dapatkan apa yang patut
Selepas jumpa dia jer aku dapat kad attend dan kad staff hahaha aku masuk entrance tue jer aku teringat semua kisah2x aku waktu dulu sewaktu keje dengan product RENEW hihi (^.^) xiexie Aku pun pergiler ke 2nd flooR lepas itu jer akak ucu tue pon memperkenalkan kan aku kak india ini aku mungkin bakal panggil dia kak ati kut kut. Lepas jer habis sesi kenal mengenal tue kan aku pun diajarlah semua pasal product - product ini Walaupun product dia mahal tp Quality dia ada Standard US katakan.

Alhamdulilah dapatlah jugak aku jual baju dengan kasut tue, hihihi Aku Blur pulak, maklumlh first-first inikan apa daa English aku ini gugup punya pasal, lain yang nak diucap lain pulak yang terucap. hahahaha I will make a better tomorrow hik hik hik Hari ini pengalaman yang xboleh dlupakan kaki aku melecit hahaha kelakar jer... Ok hari ini aku balik keje pukul 12 lebih lah actually balik pukul 9 lebih, aku apa lagi terus ler ke train nak balik lah malas nak slow2x..hihihihi okaylah itu jerlah kot, tatatata. Assalammualaikum dan Salam Sejahtera
~tatatatata~

No comments:

Post a Comment