Thursday, 20 August 2009

RINDU



Aku dah memang betul-betul rindu kat dia
kadang-kadang aku tgk, macam tengok dia pulak
mmg rindu kat dialah
hope nanti aku pergi kolej
dapatlah tgk dia hihihihi
dia so sweet
lagipon aku dtg kolej tue ada tujuan lain gak
nak hantar kertas kerja
untuk aktivit bulan ramadhan
diorg suruh aku jadi kepala dalam projek ini
gila apa diorang tue
aku dahlah bukan alim pun
ada yang alim-alim tue xnak pulak suruh
bodoh jerrh... aku terus terang jew
aku mmg ketogeri bukan alim-alim ini
aku sedar aku just tpica"slave jer"
xmampu nak jadi mcm pak ustaz ker, kyai ker
ulama ker atapun yang paling jauh sekali adalah wali
ish ish bila muhasabah diri, mmg kerdil jer aku ini


I LOVE YOU
I MISS YOU SO MUCH

No comments:

Post a Comment