Tuesday 1 February 2011

Am I still a young?

sekarang ini, kimi dah mula kena membuat keputusan sendiri namun begitu kimi masih memperlukan orang sekeliling kimi untuk membantu kimi membuat keputusan. Kimi akur sepatutnya kimi sudah boleh membuat keputusan kimi sendiri tapi kimi takut kalau keputusan yg kimi putuskan akan membawa kerugian. Apakah itu memberi maksud yang kimi masih kebudakan?




Apa-apa pun kimi tinggalkan ia sebagai satu tanda tanya yang berbentuk optimize site. Kebelakangan ini, kimi mulai terfikir untuk berhenti kerja ekoran kurang selesa berkerja di syarikat tersebut. Walau bagaimanapun, kimi berusaha juga untuk menyelesakan diri dengan posisi kerja kimi dan syarikat yg kimi berkerja. Walau bagaimanpun ia membawa keputusan yang sama di hati kimi. Kini, kimi harus yakin bahawa ada rezeki lain untuk kimi.




So, kejap lagi kimi akan menulis surat untuk meletak jawatan bagi tempoh seminggu. Di dalam tempoh tersebut, kimi harap kimi dapat menyelesaikan kerja-kerja kimi bagi memudahkan mereka. Okaylah sampai sini sahajalah entri untuk kali ini. Sekian, terima kasih.

No comments:

Post a Comment