Monday 17 January 2011

.:: Pecah Panggung ::.


* en. adie, kimi xcuri tp kimi pinjam jew.

Yahoo!! ayiss... bukan Yahoo! website itulah, ini Yahoo!! sebab akhirnya dapat tengok filem arahan Mamat Khalid yang berjudul 'Hantu Kak Limah Balik Rumah', sebuah karya yang sememangnya sangat dekat di hati penonton. Cerita kali ini lebih menarik berbanding sebelum ini, iaitu 'Zombi Kampung Pisang'. Sebenarnya itulah yang kita mahukan. Betul tak apa yang kimi ckp ini?

Sememangnya, tak kering gusi bila tengok filem ini, ada sahaja comedi yang ditonjol kan oleh Mamat Khalid. No wonder kalau karya Mamat Khalid boleh dapat macam-macam award. Kimi memang teringin sangat nak tengok cerita ini dan kimi ingatkan cerita ini dah habis tp rupanya ada lagi. Sebaiklah kimi pergi check kat website. Bila tengok jer ada lagi, apa agy kan terus bersiap and teruslah g Summit USJ. Kimi tengok dengan M.F hehe seronok sgt.




So, siapa yang belum tengok agy cerita dia, apa agy g lah tengok. Korang mesti ketawa terbahak-bahak punya tapi ada unsur seram yang keterlaluan tau. Anyways, syabas buat Mamat Khalid dan artis-artis serta produksi yang bertungkus lumus membuat filem yang best ini.




Kepada mereka yg dh tengok itu cerita ini, jangan lah segan2 kongsikan pengalaman korang itu,

drop your comment yer!

cuw citew... cuw citew...


No comments:

Post a Comment