Tuesday 14 September 2010

Luahan Hati


Damn, I Wish I was your lover!
but one thing that you should known that ...
You'll Always be in my heart

aku xtew nak luahkan dkt siapa, so aku luahkan lorh dkat sini. aku tew mungkin ini bukan lorh cara baik untuk aku menyelesaikan masalah nie, namun disebabkan kebutuhan ini lah aku tak berapa terpaksa ini ingin meluahkan si hati aku dkt sini, mungkin dgn cara ini aku boleh dapat tips berguna drpd kowng yg pndai dlm hal seperti ini. erm aku masih teringt lagi waktu first waktu aku bertemu dia, erm aku rasa sgt best sbb dia jadi kwn blog aku erm pada awalnya, then bila dh lama entah mcm ner aku boleh jatuh cinta pulak dgn dia erm dia pon boleh tahan gak, erm leh kata banyak peminat lorh jugak kan erm nak wat mcm ner itu takdir, mmg lorh aku jealous.

Lama kelamaan kami kerap berhubung tak kira lorh FB ker SMS kew, then start from that day, ouch i need to secret it from you, I'm really falling in love with dia, copps tukr LGG, so dari situ aku mesti kena dgr suara even apa2 pun caranya, then kerap gak dia tanya napa aku call dia, knpe xrasa rugi kew, erm aku xtew nak jawap apa then aku melalut lorh, erm sejak daripada hari aku tertekan satu hurut huruf yg menunjukan yg aku syg dia, erm aku tak perasan waktu itu adoiii udah jatuh nie bdak. erm aku biarkan jew sumetime aku nak tulis awk tertaip b then mesti nanti dia tanya ahak?? b ?? (a.k.a baby), then aku reply "slh taip" hak hak ego yew aku hak hak then berlarutan smpai suatu ketika itu aku dh xleh pendam agy then aku bg lorh tew dkt dia yg aku suka dia erm waktu berdebr2 rasanya so tiba2 aku dpt mesej yg mesej tue nak wat aku nak pengsan tp ku gagahkan jua lorh sebagai ANAK JANTAN hak ahak (baru skrg aku tew aku ego ahak ahak) so aku accept jewp jawapan itu yg bereti aku di reject sgt sgt di reject maybe dia dh suka orang lain kot ouch kwan aku kew, aku pon xtew.)

Let's it go, I'll happy if ML happy but did I happy when it happen ?? totally hard to says a truth word because the real is we cannot accept it erm but i need to let it go even it hurt my feeling erm what can we do when ML love somebody that ML love, did I have a right for destroy their love?? totally the truth answer is NOPE!! if you want find a truth love without any barriers, please don't create barriers once you did to other people, it will come into you without a notification. erm Start from that days, ML mkin jarang sms I then dia pulak jarang reply text even In FB, erm mungkin dia xsuka kot, pada awalnya menyesal gak perg propose dia tanpa merisik khbar tp nak menyesal pon dh xleh mende dh berlaku so hadap jer lorh kesengsaran itooo. hoho sadis itu bg aku dh biasa dh biasa muka pon dh sadis so sadis jerlah menjelang. ahak ahak budiuh tols haha

One days, kawan aku ini call lorh dia, mati2an aku yakin yg dia xangkat call, klo dia angkat call pown mungkin xlama mcm mana dia wat kat akuw, erm then berdebaran semakin terasa apabila bunyi ton ton then tiba2 dia angkat erm feel like a damn lorh rupanya meleset anggapan aku adoii xpew xlama lorh itu adoii rupanya lama lorh pulak diorg callling erm xpew lh even hati sakit, senyum kena ada kan kan.. so aku pon senyum jerlaa ^ . ^ aku pon sejak dari itu ckp jer dgn dia, aku mesti ternaik suara, erm entah lorh aku pun kdg2 xtahu nak wat mcm ner kita punya plan baik2, tiba suara nie tinggi suara aku pon mmg kesal sgt dgn diri aku xpandai sembunyi kan erm boduih btol lorh erm nak wat mcmner org bodh cuma 2.46 kew enth lorh lain lorh dia dan kasihnya 3.50 mcm tue lorh agak yew.

Sejak dari waktu itu hingga kini, kami dh jarang sgt call dan sms hanya kdg2 jew kami bersms or call, erm bila dia sms itu Ya Allah, gembiranya hati suka suka sgt smpai text dkt FB dan bila dia miscall aku mcm gila sgt2 sbb dia ada miss call, kdg2 aku mrah kwn2 aku bila diorg dh ada syg dorg napa dorg gaduh2?? erm aku kdg2 pelik gak tgk mcm aku ini sunyi jewp, dorg suka2 jewp nk gado2 aku pown xtew aku nie jealous jew tgk dorg berbahagia. Apa boleh wat tompang tompang bahagia jew lorh ahak ahak..

kdg2 itu aku text kat dia, mcm2 lorh tp dia xreply erm aku pon tak tew lorh then makin lama aku rasa mcm tungkul so aku xlorh sms dia sbb mungkin aku serabut kan otak dia kot so aku xlorh call dia dan sms dia, kdg2 itu aku buka sms inbox takut2 ada sms tp xda, dan sometime to aku nak gak sms kat dia tnya khbr?? erm pikir2 balik xyah lorh kot takut ganggu lak so aku pon xlah mesej, kdg2 itu tersimpankan drft jew mesej yg aku create, one day to dia sms aku yg dia minta tlg dkt aku sumething so aku tolg lah mengnkan dia keja dn lagi pon jauh drpd apa yg dia hajatin so aku tlglorh, then esok kot aku nk g beli kat BB.

erm sblom itu, kawan aku dh call dia, erm kwan aku cakap dia sakit sgt sbb kwn dgr dia batuk dan suara dia lain erm waktu itu aku tenang kan jerlorh hati aku nie walhal dlm diri hampa sgt before this klo sakit mesti dia bg tew tp skrg dia xbg tew pon, then aku xbole dgr klo dia skit mesti aku risau tp apa boleh wat aku call nanti mesti dia xangkat, itu semua kemungkinan aku so aku just smpaikan jerlah kat kawan aku suruh dia makan ubat erm..

So pada malam pertama itu, aku xsms sorang pon kwn2 aku utk ucpkan slmt hari raya, smpai aku sms or call dia, then dalam pkol 2 a.m kot saje2 nak kacau dia hak hak, so aku call lorh dlm penuh hrpan dia angkat dan Alhamdulilah dia pickup my called then mcm biasa lorh ucp slmt hari raya dn maaf zahir dan batin then waktu first dia pickup itu aku serbak sgt sbb esok nk rasa tp dia sakit mcm ner nak raya? evem aku hanya mampu suruh dia mkn ubt jerloh dn jwpan yg seterusnya iaitu xmao bakal menjelma taanpa dia bgtew so aku cuma harp dia sihat cpt jeer.. lagipon 1st raya aku pon hammbarr jewr, pada waktu aku tahu dia gantok saje jer nk kacau dia biar dia ingat aku skit, org nie lorh kacau aku tido hak hak erm kenangan sgt sgt terindah wat aku.

Sebenarnya aku dh plan nk hntr kad raya awal tp sbb tertentu aku pon tunggak punya tunggak smpai lorh ke ari yg terrahsia adoii waktu aku pulak terbg tew so agak terkejut jgak lorh aku when dia tinggi suara erm dia ckp xyah htr2 kad erm ok, aku ckp aku nk htr so dia senyap jer kot. erm utk dia skit pon aku xrasa susah pelik sgt (ello 2 to keluarga jgak ok, krg ada gak yg touching of my heart karang). so aku end a call dlm 15 minit kot. so for me that is really ok. pas jer end of call bru lorh aku send ucpan slmt hari raya kat dorg thank yer.

kesimpulannya sabar bersabar lorh
korg xyh g tew aku tew yg aku bertepuk sblh tangan!!
ahak hak hahaha >.<

When we love someone that we really love, we'll fight for them to get
hers or his happiness even it hurt ourselves like a damn shit.


SHORT FONT (Sumpah xde Subliminal)

1. My Lover
--> ML
2. My Friend ---> MF

No comments:

Post a Comment