Friday 3 September 2010

awak V.I.P saya ♥



Kalau awak nak tahu, erm sejak awk hadir dalam idup erm mcm2 berubah ermm seronok sgt
entahlorh sebelum ini hampa jee entah lorh xtew nak gambarkan tp sejak awk hadir
entahlorh seronok sgt, awk buka mata sy utk kuat belajar hoho xpew next study sy akan tujukan
kehebatan saya huhu =) kihkih

hari ini awk, awk tew x berminggu-minggu sy nantikan perkara ini berlaku
dan akhirnya hari ini awak call erm seronok sgt sy pon xtew
nak gmbrkan perasaan saya bila awk call

oklarh jujur sy ucapkan, awak merupakan salah seorang drpd V.I.P yg berada di dalam hati saya
selepas parent saya, adik beradik saya. ouch Allah s.w.taala
dan Nabi Muhammad itu Upper Stage xleh ganggu yer
hoho. jujur saya nyatakan sy rindu sgt awk =)

video khas untuk awk dan pembaca blog ini =)



Lirik Lagu Iwan - V.I.P

Kau takkan percaya apa yang ku dengar
Khabarnya kau dah kecewa
Dengan diriku yang tak luangkan masa
Masa bercengkerama bersamamu

Oh! Kasih kau perlu tahu
Tiada yang penting selain cintamu oh! sayang
Tiada yang ku sanjung hanya dirimu seorang
Berikanlah ku peluang untuk buktikan padamu

Kau V.I.P di hatiku
Mungkin ku tak arif mempamerkan cinta
Ku sangka kau bisa faham
Ku sedar caraku tidak cukup mesra
Mesra bercengkerama bersamamu

Oh! Kasih kau perlu tahu
Walau tidak bersama engkau selalu di hatiku

Lagu: Edry Abd Halim (KRU Publishing)
Lirik: Edry Abd Halim (KRU Publishing)

No comments:

Post a Comment