Sunday 29 August 2010

wajah se-iras dia ='(


Malam semalam aku jaga nenek dan atuk aku kat hospital dekat Shah Alam ini, so tibe2 aku dpt mesej drpd fad, kawan aku ini, dia kata boring duduk rumah so aku ajar dia teman aku jaga atuk dengan nenek aku, so malam itu kiteorg just on9 jew larh, then kami sahur kat Mcd berhampiran dengan Hospital itu.

Thank to my friend! (best friend) for help me ok! thank u =) anyways aku kena jaga sampai lorh pukul 4.00 ptg, so kiteorg g lorh kat Bazaar Shah Alam, berhampiran dengan stadium, malawati so dalam waktu aku meneropong menu-menu yang ada kat situ, akhirnya aku terjumpa menu kesukaan aku iaitu keuw teow goreng then aku tambah satu agy menu iaitu mee goreng, but aku terlupa nak bagi kat kak masitah so ada kat umah nie.

tp aku dh abiskan haha, anyways waktu tengah fad tgh nasi kerabu dia itu, aku perasan ada orang kat belakang aku so aku buat tak tahu, tp aku teringin sgt nak tahu, then aku toleh lorh kebelakang aleh aleh aku nampak seiras mcm dia, Hanya Allah sahaja yg tew mcm mana perasaan aku waktu, aku tak haruan tew x, rasa mcm nak nanges sgt sbb aku rindu gila sama dia, sgt sgt rindu.

waktu itu rasa mcm hapy jer sbb seolah2 mcm dia ada disisi aku, aku rasa bersyukur sgt walaupun sekejap tp aku rasa mcm dia dekat dgn aku even itu bukanlorh dia. kadang2 aku teringin nak call dia or sms dia tp aku takut kalau aku kacau keje dia, kesian dia nanti dia stree so aku xnak lah ganggu dia jiwa aku lak yg terganggu adoii sian yew aku haha.

then, dalam kereta itu asik teringatkan dia jer, erm xpernah tenteram ati dibuat yew, beristigfarlorh aku alhamdulilah tenang sudah, then aku berbuka lorh kat cafeteria hospital itu, then waktu nak balik itu, aku ternampak sekali lagi orang yang lain tp seiras muka mcm dia, erm waktu itu aku rasa mcm nak jerit nak bagi tahu yang aku rindu dekat dia sgt2.

buat yg tercinta, aku rindu kat dia sgt2

No comments:

Post a Comment