Wednesday 25 August 2010

Tranformasi MELANDA


Blogger amal, nak bagi tahu ini bahawasanya tranformasi berlaku lagi, siapa yang tranformasi ini?? Ohh tidak, sudah tentulah blog aku ini. Motif ?? xdew motip motip. Cuma perasaan nie nak menukarkannya, actually sajalah nak mengupdate to date, up2date kew? Hello hanya mereka yang mengenal manikam sahaja yang tahu, pada mereka yang mengenal sivaragam tidaklah ku tahu.

Perubahan ini tak kena mengena dengan kes taufan yang kini melanda di Negara Barat itu, perubahan yang berlaku ini disebabkan hanyalah untuk kelihatan lebih meriah, meriah kew? Hanya engkau yang mampu. Pasti ada yang tertanya, element apa pulak yang ingin di sampaikan oleh blogger mal kali ini kan, yang pasti element ini tidak lah berkait rapat dgn element berbentuk balada, etnik, element barat mahupun element kontemporari.

Blogger mal, Cuma ingin mempamerkan element yang jarang di pamerkan oleh blogger-blogger lain, ekoran takut di labelkan sebagai low profile, walaupun hakikat mereka sememangnya low profile ermm apa boleh buat mereka tak mahu mengaku. PLASTIK!!

errmm, blogger mal tak ada bawa element 2 apa pun.
Oklah itu lah sahaja yang ingin perkatakan. Sekian Terima Kasih! =)

Entire ini telah dipostkan pada :-
Date: August 25, 2010
Time: 01: 18 p.m.
Status Mood: Rindu gila kat seseorang =)

No comments:

Post a Comment