Sunday 22 August 2010

Takdew Title

Pakcik beside my dad, sudah meninggal dunia pada malam jumaat dalam pukul 12.00 lebih (malam) then esoknya beliau dikebumikan di tanah perkuburan puchong sebelum sembahyang jumaat. Alhamdulilah semua berjalan dengan lancar, dan di sebabkan itu aku tidak dpt hadir utk berkerja. errm xpewlah yg penting aku dapat jumpa dia sebelum dia pergi. Semoga Allah menempatkan beliau di kalangan orang yang bertaqwa. Untungnya arwah dapat hari yang baik, bulan yang baik dan waktu yang baik. Tiba2 rasa jealous pulak, hope aku pon pergi dgn baik (Husnul Khatimah) =)

Esoknya pulak, nenek aku sakit so dia dgn ilusinasi yew lah aku pon terpaksa menjaga dia dgn atuk aku malam itu, dan ayah aku dpt call drpd Dr. nenek akuw (patient yang setia), dia bgtew yg nenek aku kekurangan darah so aku pon tak berapa nak faham. Jadi esoknya, dia still dgn alamnya itu kami ini hanya mampu melayan jerlah. Tapi lepas berbuka itu aku rasa badan dia panas sgt so sebaik akak aku ada yang test fever itu, so aku check lorh then resultnya, fever nenek aku 38, oo makaii tinggi yew then aku suggest kan ayah aku untuk call ambulans then uncle aku dan makcik aku pon setuju juga lah then malam itu dia diangkut oleh ambulant, dalam ambulant itu aku teringat someone gila rindu, bila tengok akak itu treatment nenek aku teringat sungguh aku kat dia. Agak yew mcm nie kot dia treatment patient dia. Akhirnya smpai kat KPJ Selangor itu, akhirnya di rawat then dia di masukkan ke dlm Icu berikutan kandungan darah dalam badan menerun, then after investigation ada bleeding dalam usus. eerrrmm gamak yew cuti lagi lorh akuw!!

No comments:

Post a Comment