Sunday 1 August 2010

tak sehebat si dia

I was been rejected! ;)
my lover has refused my love
seronok yew! xpernah rasa sakit
mcm nie sekali, walau bagaimanapun aku seronok
sbb aku dh berterus terang, dn dia pon terus trang.
semmgnya aku x seperfect yg lain. haha apa ley buat.

aku suka sgt huhu ;)
besh sgt, bru aku tahu mcm nie
rasa bila di rejected. soo losser lah aku kan??
kalau iye kenapa? klo x knpe?

KHAS UNTUK DIA

lepas nie sy dah x kacau awk daa
saya tew awk benci dengr suara ni
benci awk itu kan sy xley di rawat
so fhm laa sy skrg. apa2 pon sy
harap berbahagialah awk dismping dia tercinta.
Amin ;D

mulai saat itu, awk dh terlps drpd perasaan terserba salah
awk yg selama nie terbeku. ;) huhu ok laa semua bye bye

edis p/s terkhas utk dia:-
"maafkanlah sy, sy xmampu buat awk tersenyum"

semoga beliau dpt membahagiakan kehidupan anda :)
sy xkisah pasal hati sy nie, cuma awk itu laa
sy harap awk berbahagia selama-lamanya amin.

No comments:

Post a Comment