Tuesday 3 August 2010

maafkan saya!

sayang, maafkan saya
saya tahu awak masih marahkan saya
saya tahu awak masih marahkan saya
sayang maafkan saya.
saya sunyi tanpa awak,
saya sayang awak sgt 2

awak, kalau awak nak tahu
awaklah semangat saya,
semangat yang membangunkan saya,
saya semakin yakin kembali tuk mengejar cita2 saya.

Bila awak bersedih,
saya akan cuba sedaya upaya saya tuk buat awak ketawa,
sebab saya suka bila awak ketawa dan gembira,
saya sedih bila awak gering, kalau saya seorang doktor
sudah pasti saya akan mencuba merawat awak sehingga awak sembuh.

Bila awak ketawa,
hati saya mesti tersenyum,
hati saya pasti tenang bagaikan berada di sisiran pantai,

tapi bila awak marah,
mesti hati saya akan lemah,
kepala saya mesti pusing,
mula lah mata saya merah,
mesti menanges,



kini awak saya rindukan awak,
saya benar 2 perlukan awak,
walaupun awak x cintakan saya,
saya perlukan awak sgt sgt.

sayang, maafkan saya
tunjukkan salah saya,
ajarkan pada saya agar saya tidak menyakitkan hati awak lagi
tuliskan pada saya perkara awak benci dan tidak suka
agar senang saya tuk menjaga hati awak, agar tidak terluka lagi.

MAAFKAN SAYA, AWAK =(

Awak, jangan hukum saya lagi.
saya sudah terseksa perih.
Awak berikan saya peluang sekali lagi awak.

No comments:

Post a Comment