Saturday 12 June 2010

Main Bowling agy

hari ini pergi main bowling agy! huk huk, kami main 2 game! =D

Ini result utk second game kami. Moltan itu cousin aku [shafiq]
huk huk 4 strike and 2 pair! boleh lah drpd semalam! Alhamdulilah!
emm gian lak, tmbh satu agy game huhu =D jd kami kali ini main cross lane lak

inilah result aku utk third game, adoii menurun lak! stamina kurang kew xtew lah aku just strike 3 jew emm then byk lak pair kan third game nie. pastu kami g popular sbb nak beli buku biology akhirnya dpt gak buku yee! aku beli jenis meta minda =D sblom beli buku itu kiteorg g makan kat food court jusco itu, aku makan Nasi Ayam BBQ dan Minum Tea O ais dan cousin aku lak dia makan nasi goreng pattaya dengan ais same mcm aku gk. pastu kami g lah popular itu lps beli itu kami balik.

The End of Story kui kui!
Fin

No comments:

Post a Comment