Tuesday 1 June 2010

Kenali Follower Saya | yang PERTAMA |

Beliau merupakan follower pertama saya yang telah dipilih secara rawak untuk menjadi The First Entire Kenali Follower saya!. Oleh kerana itu, kenali lah beliau dengan melayari blog beliau. Dibawah ini merupakan biodata ringkas mengenai beliau.

Nama: Zulhilmi Bin Mohd
Tarikh Lahir: 15 July 1988
Negeri: Kuantan, Pahang
Hobi: Memancing dan surfing internet dan blogging!
Status Perkerjaan: Penjawat Awam
Fav. Food: Nasi Ayam
Fav. Drink: Apple Juice & Teh O ais
Falsafah Beliau: dont give all ur heart to sumone.. coz they may break it into piecess...


Apakah pandangan saya mengenai beliau?

INI MERUPAKAN LINK BLOG BELIAU:- XHILMI


p/s: kepada followers baru, sila hantar biodata anda kepada saya di YMAIL saya
muhdiqmal@ymail.com

No comments:

Post a Comment