Tuesday 1 June 2010

I fix it! edisi mesti tonton!

Apabila Idea Mengarut Menguasai Fikiran!
Terciptalah Barangan yang hebat! Hebat kew??


"emm ko ade?, terel x aku!"


"nak jee aku empuk si dolla nie, dia punya idea laa nie, tebal muka!"
muka jee nmpk slumber tp hati malu beb!



"ada aku kesah org nk kata apa!, drpd ko yg xwat apa!"


"saksilah lah kehebatan aku menciptanya!" dengan nada yang bangga!



ini si joyah yee sal lah ada kew dia kopak yee pintu minyak nie!
terpaksalee aku tukr dgn disc1 mklom lah gaji lom msok agy!


apa ini hina2 nie, aku guna brg terbuang tau! Go green katayee



emm ko ada kee mal oiii!


ini semua idea aku tew x mal!, dengki laa itu!!! celan*t jee


ko boleh kew mal??


hebat x idea aku~


jimat masak! ko xnk try kew mal??


enjin aku hebat uuu~ berkuasa kuda lagi utk air cond lagi! ko ley wat kew?. dengn nada yg takbur lagi berlagak!



apa ini tgkp gmbr kete aku ini, tew laa aku ini very clever! dengki lah itu

mal busuk ati ko!

No comments:

Post a Comment