Friday 4 June 2010

| The Arrivals of Anti-Christ (Dajjal) | versi Bahasa

Bongkar Rahsia Israel!
Ketibaan Dajjal yang mereka nanti-nantikan!

Ketika saya mengsufing salah satu laman milik Israel ini, kalau tidak lain tidak bukan iaitu YouTube! ini, saya terjumpa satu journal yang sememangnya bersiri yang membongkar isu-isu panas mengenai aktiviti-aktiviti sulit pihak Israel dan Kumpulan Freemason (Tukang Batu), yekew mereka merupakan tukang batu?

Israel:
Asal usul perkataan dan istilah Israel ini ialah dari gelaran yang diberikan kepada Nabi Yaakub (a.s). Istilah Israel mengikut bahasa Ibrani bermaksud 'orang yang berjalan di malam hari'. [sumber: wikipedia & ۩۞۩ - ISLAM TERBUKTI BENAR - ۩۞۩] |1|2|

Freemason:
Pertubuhan persaudaraan yang muncul dengan asal usul yang kabur antara pada akhir abad ke-16 hingga awal abad ke-17. Pertubuhan ini kini wujud dalam berbagai-bagai bentuk di seluruh dunia, dengan keahliannya dianggarkan sebanyak sekitar lima juta (termasuk sekitar 480,000 orang di England, Scotland dan Ireland sahaja, serta lebih kurang dua juta orang di Amerika Syarikat. Pertubuhan Freemason yang wujud dalam pelbagai bentuk berkongsi prinsip dan pandangan moral dan metafizik yang sama, lazimnya mereka berkongsi kepercayaan kepada satu Makhluk Agung (Supreme Being). [sumber: wikipedia]

Dibawah ini merupakan video yang menceritakan perjalanan aktivis israel and freemason.




Saya hanya melampirkan sebahagian videonya sahaja dan selebihnya anda boleh mencarinya sendiri di laman tersebut, ia mudah sahaja. Kehebatan rancangan mereka benar-benar telah mencaburi mata-mata kita yang selama ini telah di tipu secara mentah-mentah. Suka saya menunjukkan kepada satu rahsia yang berada pada wang satu dolar, walaupun kebanyakan daripada sudah pun mengetahui perkara ini, namun saya tetap ingin meletakkannya kerana ada kemungkinan besar terdapat pembaca saya yang tidak mengetahui perkara ini.

Nyatakan Rahsianya:- Rahsia?

Terdapat banyak lagi, simbol mereka yang masih tersembunyi daripada kita dan ada juga di hadapan kita namun kita masih tidak mempedulikannya. Contohnya pyramid, ini kita boleh di Malaysia sendiri, iaitu Sunway Pyramid dan masih terdapat banyak lagi aktiviti mereka untuk menghancurkan kita semua. Mereka mempunya misi yang terbesar yang mereka gelar sebagai "New World Order". Oleh itu marilah kita bersama bersatu untuk menentang mereka.

No comments:

Post a Comment