Wednesday 5 May 2010

6 days in Kelantan!

6 hari kat kelantan, watpe?

okaylaa, actually aku g kelantan utk memenuhi jemputan daripada adik abg ipar aku, mereka kawin pada tanggal 1 mei 2010, yakni hari sabtu minggu lepas. Jadi kami ini bertolak awal sebab abg ipar aku cuti awal, jadi kami pun pergilah hari rabu itu, kami bertolak dr puchong pkol 5.00 pg sampai pkol 5 ptg!, siapakah kami itu? kami itu aku, kak aku, abg ipar aku, dan 2 orang ank buah aku.

lokasi: tumpat kelantan (palekbang)

days 1
janggal tp try to know! malu dan rasa mcm nak balik jee

days 2
mula mengenali dan mula rasa ok! keselesaan mula dirasai~ seronok jugk laa, siap g jalan2 agy!

days 3
i'm feeling okay and comfortable!

days 4
kenduri laa~ apagy sibuk dok nolong laa~

days 5
rilex ~ n g mandi2

days 6
balik tp sedih gk laa ~

p/s: actually 6days itu mmg best dr rasa nak balik jadi mcm xnk balik! seronok sbb g mandi kat sungai yu, mandi pantai! dan g jalan2 serta shopink! byk benda agy cuma letih laa nk menaip! just ringkas jee~

thank to semua warga disana!

No comments:

Post a Comment