Wednesday 14 April 2010

Exhausted


Letih sgt sgt sbb belajar kete dgn motor di tgh hari yg terik


Kehausan yang teramat sgt sehingga aku membeli air slps aku balik dr tmpt latihan permanduan. Haus babe~ haus sesgt dh mcm kat gurun sahara pulak. Aku dh malas nak g mana2 aku pikir nk balik jee waktu itu sbb nk g amik duit utk renew lesen L.

aku sampai jee kat rumh, aku cari ayah dan aku jumpa dia kat umah atok dn nenek aku, umah kami xjauh mmg xjauh dekat sgt sgt, jadi aku bgtew yg lesen nak kena renew sbb dah nk mati daa, jadi ayah aku bg lah $ utk byar lesen itu, waktu itu mmg letih jadi aku balik jee laa umah aku trus masuk xnpa mengirau kan sesiapa kat luar umah aku, bila jee aku masuk umah peergh terasa kesejukkan jee, aku pun mula rasa nak baring jap2, lepas itu apa agy tertidurlaa hahaha, dalam kol 3 lebih aku g pos kat pasar raya hijau puchong perdana.

Kire first time aku g renew lesen sendiri lah, aku pon g lah ke perjabt pos kat tingkat 3 xsilap aku, dgn berkat RM 20 inggit aku pon amik lah no. giliran aku perrgh lps jee aku amik no. giliran aku itu xsmpai aku nak duduk no aku dh dipanggil. seronok lah aku kan sbb xtunggu lama. Dalam hati aku berdebar2 maklomlah first time, waktu itu harap2 cukup lah duit aku ini, tiba aku terdgr yg dia ckp semuanya 72 inggit encik, apa 72 inggit alamak dalam angan aku mcm nie aku ada 20 inggit jee, lps itu kerani itu ckp bukan encik, 32 inggit alamak 32 inggit pulak aku pon celongkah beg aku, Alhamdulilah cukup2 duit itu. peerrghh mmg cuwak gilee lah.

lepas jee, siap aku trus g photocopy lesen itu dn hantar balik kat office tmpt aku belajar. lps jee hantar itu aku g Kolej jap sbb nk renew date utk buku HS 1054, dh renew itu aku lepak2 jap dalam kol 5 ptg aku baliklah, sekejap jee aku lepak.

FIN, Sorry xtew nk tulis apa


status: mood kurang baik~
p/s: best belajar motor dgn kete tp mmg loteh sgt2~ xtew nk taip apa mmg letih

No comments:

Post a Comment