Sunday 11 April 2010

makan.makan.makan

Beautiful Memories
10 april 2010
Tarikh Keramat with student batch DRM 13
I will remember this memories forever.

aku minta maaf sbb terlambat sampai (--.)! hihihi sori yer.

Kire aku smpai jee trus bertolak, dlm on the way ada lah cite2 kami yg aku secret kan haha, aku naik dgn Gaban, sampai jee kiteorg kat carrefour Bdr Tun Hussein Onn, kiteorg mmg pening kepala cari jalan nk ke restaurant steam boat itu. kiteorg x fhm langsung jalan kat situ, bila tanya org kat situ, dia tunjuk jalanm aku pon xtew lah jalan apa yg dia ckp sbb xjumpa langsung jalannya! terima kasih lah yer abg burger #@%^ luu tipo gua.

Akhirnya si zaid ambik kiteorg kat tepi petronas kat situ, almak jauh juga restaurant kat tu, kiteorg smpai dh mcm Very Very Important Person [VVIP] lak huhuhu semua org tunggu, terima kasihlah atas kesabaran korg menunggu kami. Sampai jee kiteorg yg group kete gaban apa agy terus ambik pinggan ambik laa benda yg nk dimakan, aku apa agy bagaikan penunggu hantu raya ini dgn tamak serta halobah yer mengambil banyak-banyak tp aku abiskan yer lauk yg aku ambik. lps makan steam boat aku makn ais-cream 2 trip huhu syok gile, lpas itu 2 trip utk makan Italian Chicken Skewers, sedap gile mmg sdp.

Syok gile lah makan, boleh tahanlah tmpt dia not bad.

Session Photographer kat Restaurant itu, mcm2 style model aku jumpa mlm itu
terutama skali si mek ataupun nama sebenarnya adalah Nurain

Lepas itu, kiteorg sume g ke putrajaya jus for fun laa jalan-jalan malam minggu, I thought diorg nak overnight rupanya xlah overnight, xkisahlah sbb mmg fun gile, mmg spotinglah. apa gy smpai jee session photographerlah mcm style aku jumpa, xkirelah sx18 kew apa kew. seronklah dan beronok-ronok huhuhu. pukul dlm pukul 12 kiteorg smpai kat hostel semu muka dh lotih hahaha. bwh nie gmbr kiteorg kat Putrajaya. oklah smpai sini jee.

and another one


p/s: thank you for invite me! my really appreciate, thank you so much.
last night is so memories for me. thank miss marina for coming.

No comments:

Post a Comment