Tuesday 30 March 2010

I've Coin Bank

Aku ada Coin Bank, ko xdew! ko bodoh haha sedih jee takde , tadi aku pergi beli kat Popular IOI Mall, harga sepasang RM 13.85 kirenye satu coin bank berharga 6.92 sen, murahkan! , tp susah jugalh nak cari sbb dia xpublish mungkin dh habis session dia kot! tp bila dh jumpe perrgh suke yer aku! mmg aku sukalah sbb before this, aku dh jumpe dh coin bank ini kat situ gaklah jadi ari inilah aku pergi beli. , seronok gile sampai jadi beronok-ronok! yang coin bank yg bentuk male
itu aku ambik dan yg bentuk female itu aku bagi kan adik perempuan, dia sukalah sbb pink colour maa.



p/s: aku tak kish klo ada org yg suke, ada aku kisah kew?
smsti yer tidak. ini
utk korg yg xsuke!
Ciow dulu tatata~ (^.^) jumpe agy next post!

1 comment:

  1. ayat bm agak berterabur...boleh belajar dengan saya ok....saya xpaham apa yang anda cuba smpaikan.....hahahaha..jgn marah pwen...guwau jek =p

    ReplyDelete