Monday 14 September 2009

cerita hari ini

Berabuk blog aku nie, KESIAN diew hahaha dah lama gaklah aku x update blogg tersayang aku ini. Maklumlah busy lah dengan keje, anyways today i'm offday apalagi just balas dendamlah "tido" tapi yang pelik yer tetap bagun pagi actually nak try bangun dlm tgh hari ker tapi xdpt, maybe mata ini dah di set kot.

Today all my family kena berkumpul
coz ada Majlis Berbuka Puasa bersama actually itu dah jadi macam adat rasmi keluarga kami sejak berzaman lagi menu mmg sedap lah yang paling terangkat adalah AYAM SATAY GORENG mmg terangkat sapa yang menjamahnya hihihihi and another part of best story today adalah i got my laptop wire back thank you akif coz keeping my wire properly actually skang ini aku online pakai laptop aku lerh hihihihi

HAPPY GILAK
hihihihihi (^.^)

anyways MU won kah kah kah suka betul aku.
Blahlah korang yang anti MU, Mu always glory hahahaha
We are The CHAMPION

No comments:

Post a Comment