Thursday 20 August 2009

Kene pegi Keje

Al Kisahnya, hari ini kan aku cuti tapi aku kena pergi keje sebab anak akak ucu demam kesian tapi aku doakan anak dia cepat sembuh maklumlah takut gak kan skang ini banyak sangat menyakit maklumlah akhir zaman, ummi aku kejut aku cakap aku kene g keje terkejut gak aku sbab aku kan cuti tapi ummi aku cakap akak nur called dia cakap aku kene g keje tanpa berfikir sesecond ataupun wait seminute aku pun bersiaplah ala ala clerk tue...

lepas jer aku siap2x aku pun merendek lah fon aku yang berjenama SAMSUNG tue perrgh terkezut diri ku ini Akak Vas dah called aku dah 10 kali perrgh Sah aku tidur mati hihihihih akhir yer aku sampai kat sana jam 1 lebih hahaha aku kene kan kak vas yang aku xdpt dtg perrgh aku tgk dia punyalah cemas alih alih dia tgk aku tercegat kat depan dia hahahaha dia ketawa... dia ingat aku xdtglah tadi, lps aku mesej dia aku off fon sbb aku xsuke on bila aku keje takut memganggulah, Sorry arr kak vas. Hari ini gak aku berkenalan dengan seorang lagi part time tapi dah lama dah keje, bleh tahan gak kepala dia gila-gila ubi kentang gaklah, nice orangnya and
x kedekut ilmu samalah dia dengan kak ucu, kak vas good good good


hohoho aku hari ini rehat pukul 5.00 ptg untuk rehat kali ini, aku menyantap 1901 sedap gak hot dog dia perrgh nanti nak makan lagilah and yang nice yer aku berkenalan dengan seorang amoi ini bodoh jer aku ni makan 1901 tue comot jer sampai tegur aku hahaha, dia keje kat toys. thank arr amoi (ANGEL) bgtew arr hahahaha and again aku balik pukul 12.00 lebih still midnight, disebabkan aku dtg keje arini kak vas cakap akak ucu suruh aku cuti ari khamis perrgh hope mmg cutilerh kan sbb nak tgk citer xbest tue keliwon hohohoho hahaha happy lah kak vas arini sbb dia g mandi air panas kan selayang katanya (^.^)

No comments:

Post a Comment